Bine ați venit pe site-ul nostru Banqup! Noi și terții folosim cookie-uri pe site-urile noastre web. Le folosim pentru a îmbunătăți navigarea pe site, pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a ne ajuta în eforturile noastre de marketing. Puteți citi mai multe despre cookie-urile noastre și puteți modifica preferințele făcând clic pe „Vreau să modific setările individual”. Făcând clic pe „Accept toate cookie-urile”, sunteți de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor așa cum este descris în Politica noastră de confidențialitate privind cookie-urile.
Prețuri

Alege cea mai bună soluție pentru afacerea ta

Banqup are o soluție personalizată pentru fiecare afacere, indiferent cât de mare sau mică este aceasta. Indiferent de numărul de facturi pe care afacerea ta le trimite, Banqup are o soluție pentru tine.

Găsește pachetul care ți se potrivește. Nu găsești ceea ce cauți? Nici o problemă. Îți putem oferi un pachet personalizat care să se potrivească afacerii tale. Este suficient să ne spui câte facturi procesează afacerea ta și îți vom sugera un pachet pentru tine.


Câte documente procesezi într-un an?

< 50
< 100
< 500
< 750
< 1000
< 1500
< 2000
< 3000
< 4000
< 5000

Lunar

Lunar

Anual

Anual

Economisiți 20% când plătiți în avans pentru un an

Gratis

Până la 50 de documente

RON
0

pe lună

Până la 50 de documente pe an
Perioada arhiva 12 luni
Creați facturi cu ușurință
Basic

Preț per document după limita de 100 doc: 2 RON/Doc

RON
/
12,5
12,5
12,5
12,5
12,5
12,5
12,5
12,5
12,5

pe lună

Faci și primești plăți în cel mai scurt timp posibil
Conectat cu două conturi bancare
Plătiți facturi multiple dintr-o singură mișcare
Premium

Start la o administrare 100% digitală rapid și ușor

RON
/
110
50
71
94
136
177
256
316
389

pe lună

Începeți rapid și ușor cu administrarea digitală 100%
10 ani perioadă arhivă
Plățile sunt furnizate cu datele CODA
Optimum

Administrare 100% digitală cu soluție de plată integrată.

RON
/
110
110
173
212
283
345
478
606
730

pe lună

Faci și primești plăți în cel mai scurt timp posibil
Conectat cu două conturi bancare
Plătiți facturi multiple dintr-o singură mișcare
Funcții generale
Număr de utilizatori
Numărul de utilizatori. Numărul de utilizatori suplimentari poate fi mărit în cadrul abonamentelor Premium și Optimum.
1
1
3
3
Aplicație mobilă
Centru de documente
Salvați toate tipurile de documente (contracte, rapoarte anuale etc.) și, dacă este necesar, partajați-le contabilului dumneavoastră.
-
Se achiziționează separat
Bază de date clienți și furnizori
Arhivă
Perioada de timp pentru care documentele sunt stocate în arhiva Banqup.
12 luni
12 luni incluse, achiziționeză perioadă legală de arhivare suplimentar
Adaptat perioadei legale de arhivare
Adaptat perioadei legale de arhivare
Funcții facturare
Crearea și trimiterea facturilor
Manual, încărcați PDF, importați UBL, prin conexiune CRM. Facturile pot fi create direct în Banqup sau prin importul unei facturi PDF sau UBL. UBL (Universal Business Language) este formatul standard pentru facturarea electronică. Este posibilă și o conexiune la o aplicație CRM.
Primirea facturilor
Extragerea automată a datelor din PDF (OCR)
Extragerea automată a datelor din PDF prin software (OCR - Optical Character Recognition), fără validare manuală.
-
Validarea datelor extrase
Validarea va corecta sau completa câmpurile lipsă sau informațiile defecte
-
Se achiziționează separat
Trimiteți facturi prin PEPPOL
PEPPOL: O rețea europeană pentru trimiterea și primirea facturilor electronice.
Integrare software de contabilitate
Există o opțiune de conectare la software-ul de contabilitate.
-
Se achiziționează separat
Payments
Conectați conturi bancare externe
Vizualizați soldurile, tranzacțiile și efectuați plăți.
-
Se achiziționează separat
-
2
Extrase de cont bancar
-
Se achiziționează separat
-
Plăți in vrac
Selectați mai multe facturi și plătiți printr-o singură tranzacție.
-
Se achiziționează separat
-
Adăugați un buton de plată pe facturile de vânzări
Oferă o gamă largă de carduri de credit și metode de plată locale
-
Se achiziționează separat
-
Personalizați-vă planul cu servicii suplimentare
Custom integration
Conectați-vă propriile aplicații prin intermediul API-urilor, de ex. CRM, magazine online, ERP.
-
*Preturile mentionate sunt fara TVA (20%).

Mai mult de 5000 de documente pe an?

Nicio problemă, vom fi bucuroși să îți facem o propunere adaptată activității tale. Completează formularul de contact și îți vom oferi o soluție potrivită.

FAQs

Întrebări frecvente

Ce s-au întrebat alți utilizatori?

Este Banqup dificil de configurat și de utilizat?

Deloc! Banqup este o soluție simplă de configurat și utilizat, perfectă pentru întreprinderile care au sau nu au cunoștințe de administrare digitală. Consultă ghidurile noastre de asistență, videoclipurile și blogul pentru ajutor suplimentar.

Suportul este inclus în fiecare abonament?

Da, bineînțeles. Nu numai că poți consulta ghidurile și videoclipurile online Banqup, dar poți, de asemenea, să contactezi telefonic echipa de asistență pentru clienți Banqup pentru a te ajuta cu orice întrebări pe care le ai. Accesează pagina de asistență pentru a vedea opțiunile tale de suport.