Facturi electronice sigure, precise și conforme cu reglementările fiscale, fără a fi nevoie de eforturi suplimentare, totul prin utilizarea Banqup.
Prin intermediul sistemului național de facturare electronică RO e-Factura, intrat în vigoare de la 1 iulie 2022, se urmărește primirea facturilor electronice de la emitenți în conformitate cu structura facturilor concepută în acord cu standardele europene.
Astfel, facturile trebuie să fie livrate în format electronic prin intermediul sistemului național RO e-Factura în relația cu autoritățile contractate de stat, așa-numita relație B2G.
Banqup vine în întâmpinarea celor care vor să-și alinieze afacerea la cerințele legale pentru e-facturare și în România, fiind un produs Unifiedpost Group, lider fintech internaţional în Europa care vizează atât independența firmelor de contabilitate, cât și a băncilor.
Dedicată antreprenorilor și companiilor mici și mijlocii, platforma este deja adaptată normelor legislative și permite emiterea și procesarea facturilor electronice în formatul agreat la nivelul UE (UBL), format ce este deja utilizat și de către România pentru anumite tipuri de servicii și cel mai probabil va fi aplicat pentru toate tipurile de afaceri în cel mai scurt timp posibil. Aplicația Banqup este compatibilă și respectă standardul stabilit pentru factura electronică.
Ai deja nevoie de facturare electronică, începând cu 1 iulie 1022, dacă trimiți facturi către instituții ale statului / realizezi contracte de tip B2G (Business to Government)
Există deja și obligativitate și pentru B2B dacă faci parte dintr-un domeniu considerat de către ANAF ca având risc fiscal ridicat
Ai această obligativitate dacă emiți vouchere de vacanță
Pentru orice situații, orice firmă poate deja opta pentru factura electrică chiar dacă nu este obligată prin lege încă
Asigură-te că afacerea ta respectă standardele necesare utilizând funcțiile suplimentare ale Banqup.
Conectează-te și transmite facturi către rețele internaționale, precum RO e-Factura, Peppol și EESPA.
Secure archive that automatically archives your documents for the UK’s minimum requirement of 6 years (from the end of the financial year it was issued)
Cu acces instantaneu la documentele necesare, contabilul tău poate să se asigure mai ușor că facturile și procesele tale sunt în conformitate cu reglementările legislative.
Banqup te ajută să te conformezi prin conectarea la peste 60+ platforme fiscale guvernamentale globale.
Reglementările privind facturarea electronică nu sunt încă obligatorii pentru toți, însă facturarea electronică automatizează, de asemenea, procesele de lucru și simplifică sarcinile administrative.
Lasă expertiza în materie de conformitate fiscală pe seama Banqup și dedică-ți timpul prețios afacerii tale.
Cu Banqup transformi procesele obligatorii de facturare electronică și de conformare fiscală în sarcini ușoare.