Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Respectarea obligațiilor fiscale

Respectarea reglementărilor locale privind facturarea electronică și impozitarea locală

Facturi electronice sigure, precise și conforme cu reglementările fiscale, fără a fi nevoie de eforturi suplimentare, totul prin utilizarea Banqup.

Dashboard of Tax compliance
Moving image of a dashboard with converting documents
Facturare electronică

Ce este facturarea electronică? Cum mă conformez?

Prin intermediul sistemului național de facturare electronică RO e-Factura, intrat în vigoare de la 1 iulie 2022, se urmărește primirea facturilor electronice de la emitenți în conformitate cu structura facturilor concepută în acord cu standardele europene.
 
Astfel, facturile trebuie să fie livrate în format electronic prin intermediul sistemului național RO e-Factura în relația cu autoritățile contractate de stat, așa-numita relație B2G. ​

Banqup vine în întâmpinarea celor care vor să-și alinieze afacerea la cerințele legale pentru e-facturare și în România, fiind un produs Unifiedpost Group, lider fintech internaţional în Europa care vizează atât independența firmelor de contabilitate, cât și a băncilor.

Dedicată antreprenorilor și companiilor mici și mijlocii, platforma este deja adaptată normelor legislative și permite emiterea și procesarea facturilor electronice în formatul agreat la nivelul UE (UBL), format ce este deja utilizat și de către România pentru anumite tipuri de servicii și cel mai probabil va fi aplicat pentru toate tipurile de afaceri în cel mai scurt timp posibil. Aplicația Banqup este compatibilă și respectă standardul stabilit pentru factura electronică.

Reglementări

Cum mă afectează reglementările privind respectarea obligațiilor fiscale și facturarea electronică?

Ai deja nevoie de facturare electronică, începând cu 1 iulie 1022, dacă trimiți facturi către instituții ale statului / realizezi contracte de tip B2G (Business to Government)

Există deja și obligativitate și pentru B2B dacă faci parte dintr-un domeniu considerat de către ANAF ca având risc fiscal ridicat

Ai această obligativitate dacă emiți vouchere de vacanță

Pentru orice situații, orice firmă poate deja opta pentru factura electrică chiar dacă nu este obligată prin lege încă

People working on their laptop
Și mai multe caracteristici de conformitate

Funcții suplimentare privind respectarea normelor fiscale Banqup

Asigură-te că afacerea ta respectă standardele necesare utilizând funcțiile suplimentare ale Banqup.

Conectează-te și transmite facturi către rețele internaționale, precum RO e-Factura, Peppol și EESPA.

Secure archive that automatically archives your documents for the UK’s minimum requirement of 6 years (from the end of the financial year it was issued)

Cu acces instantaneu la documentele necesare, contabilul tău poate să se asigure mai ușor că facturile și procesele tale sunt în conformitate cu reglementările legislative.

Woman working on her laptop with a smartphone widget next to her
De ce Banqup

Ce beneficii am?

Software care respectă reglementările în vigoare

Banqup te ajută să te conformezi prin conectarea la peste 60+ platforme fiscale guvernamentale globale.

Simplifică sarcinile de lucru

Reglementările privind facturarea electronică nu sunt încă obligatorii pentru toți, însă facturarea electronică automatizează, de asemenea, procesele de lucru și simplifică sarcinile administrative.

Economie de timp

Lasă expertiza în materie de conformitate fiscală pe seama Banqup și dedică-ți timpul prețios afacerii tale.

Conform cu legile în vigoare prin intermediul Banqup

Cu Banqup transformi procesele obligatorii de facturare electronică și de conformare fiscală în sarcini ușoare.

Începe aici